۰۸-۱۱-۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ
فولکس واگن پس از سال های حضور پرفراز و نشیب با نمایندگان متنوع در بازار خودرو ایران برای آخرین بار لوگوی محصولاتش را روی مدل «گل» قرار داد و آخرین نمونه از این فولکس واگن برزیلی نیز در سال 1389 از خط تولید خارج شد.
هفته نامه خودرو امروز: تاریخچه حضور فولکس واگن در ایران به دهه 20 شمسی باز می گردد و این برند مطرح آلمانی با بیتل بیش از هر مدل دیگری در ایران شناخته می شود. فولکس واگن پس از سال های حضور پرفراز و نشیب با نمایندگان متنوع در بازار خودرو ایران برای آخرین بار لوگو محصولاتش را روی مدل «گل» قرار داد و آخرین نمونه از این فولکس واگن برزیلی نیز در سال 1389 از خط تولید خارج شد. موعد تحویل این دو خودرو از سوی شرکت واردکننده، 30 روز عنوان شده است و با توجه به ترخیص تمامی مدل ها از گمرک قطعا تا پایان امسال شاهد تردد تعداد زیادی از مدل های پاسات و تیگوآن در خیابان های کشور خواهیم بود. این شرکت واردکننده پس از حدود 40 سال برای نخستین بار طی قرارداد متفاوتی با فولکس واگن آلمان هر دو مدل پاسات و تیگوآن را با آپشن های اختصاصی و سفارشی برای بازار ایران تجهیز کرده است.
سیستم ICRS (سیستم هوشمند پاسخ در زمان تصادف) در زمان تصادف ضمن فعال کردن کیسه های هوا، سیستم سوخت رسانی را قطع می کند، درب ها را باز می کند و فلاشر خودرو را فعال می کند. این خودرو همچنین علاوه بر سیستم های پیشگیری از تصادفات در صورت وقوع برخورد با سیستم Post- Collision Brake System از هرگونه صدمات بیش تر در صورت وقع تصادف با ادامه ترمزگیری و کاهش سرعت خودرو جلوگیری می کند. پاسات همچنین به سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS) مجهز شده است.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !