۰۵-۱۱-۹۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
شهابِ حسینی بازیگر البته در تمام این سالها در کیفیت بسیار بالایی بوده از جدایی نادر از سیمین تا شهرزاد، اما او انگار در اجرا اندازهی بازیگریاش نیست و شاید بهتر باشد او این عرصه را ترک کند.
برترینها - ایمان عبدلی: عجب خندق بلایی شده این تاکشوی اینترنتی برای شهاب حسینی. او که با مجریگری در تلویزیون شروع کرد و به شهرت رسید، حالا در موقعیتی مشابه، البته این بار در برنامهای گفتگومحور آنقدر پرنوسان ظاهر شده که انگار به قولی مصداق همان شعر معروف شاملو شده: «هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خویش برنخواسته بود...». به هر حال این بدیهیست که در تاکشو مهمتر از مهمان، گروه موسیقی و حتی شکل حضور تماشاچی، نوع اجرا است.
اجرایی که تمرکز زیادی میخواهد، چون مجری در این جنس برنامهها به مثابه شکارچی باید در تمام طول برنامه بسته به موقعیتها لحظات نابی را بسازد و با چیزهایی مثل افشاگری یا ساختن طنز در موقعیت برنامه را بالا نگه دارد. درواقع در تاکشوها این مجری برنامه است که خودش را بر کلیت گفتگو مسلط میکند و همهی مهمانان را به شکل خودش و برنامهاش درمیآورد. تمام نمونههای غربی موفق این سنخ برنامهها از مجریهایشان هویت میگیرند و بیخود نیست که اصلا برخی تاکشوها را به نام مجریهایش کردهاند.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...